If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нормална работна температура на двигателя при 156 ТС
Какво може да се случи, ако не е в ред тоя термостат? Тя колата си върви добре, само дето бюджетът ми за ремонт отдавана свърши Колко може да ми струва с ремонта?
Термостатът е важен. Първо че ще свали разхода когато работи колата на оптимална температура и второ че ако колата се кара студена се износва двигателя. В повечето случеи сегментите!
Термостатът е важен. Първо че ще свали разхода когато работи колата на оптимална температура и второ че ако колата се кара студена се износва двигателя. В повечето случеи сегментите!
От приятели зная,че един термостат може да ти направи много поразии, пък и щом се касае за 50-60 лв. в случая по добре да се дадат и да ти е спокойно.Пък и както разбирам от др.колеги ще си избиеш тея пари от бензина.
И аз сменявам в понеделник
Благодаря на всички за съветите
На каква температура се включва перката на радиатора и как може да се провери?! Моята вдига около 95-100 градуса и после бавно пада до 90, после пак вдига до 100 и пак пада....нормално ли е?! 100 градуса опасна работна температура ли е?!
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Колега 100 градуса са много, а аз какво да правя като втори термостат купувам и пак ми стоии на 70 градуса и качва нагоре само когато работи на място или на ръчка в градцко!
Първата степен на вентилатора се пуска на 94. Втората на 102 или 104 беше. 100 градуса не са много, но сигурен ли си, че ги вдига тези градуси наистина или уреда в купето не те лъже както обикновено си лъже?
Брат не мога да съм сигурен. Така или иначе това го прави в града стига до към 100-105 и после пада до към 95.
До към 3 000 оборота се мъчи....послве отпушва изведнъж?! Понякога като се мъчи и загравя повече. Като не я натискам се оправя. Мислих за катализатор, но уж ми го почистиха от счупените парчета и го върнаха пак....за какво друго вможе да се тормози до 3000 об?
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Това че е "почистен", значи ли че е изтърбушен, или просто си е почистен.....някак си?
Така да го нарека "катализаторното легло", въпреки че термина не е правилен беше пълен с боклуци. Момчето бръкна с някаква метална пръчка в тръбата и разби всичко, което дрънчеше. Излязоха около 3-4 шепи материал, нещо като гипс. Шума на колата се попромени при високите обороти.
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Така да го нарека "катализаторното легло", въпреки че термина не е правилен беше пълен с боклуци. Момчето бръкна с някаква метална пръчка в тръбата и разби всичко, което дрънчеше. Излязоха около 3-4 шепи материал, нещо като гипс. Шума на колата се попромени при високите обороти.
Значи нищо не е направил
Отиди някъде където се занимават с ауспуси и да ти махнат катализатора и на негово място да сложат резонатор
Comment